Polikistikannee 3 ay 13 günlük oğlum var sabaha kadar surekli emdi bi gogsum yara olduğu icin ordan emziremedim sabah sagdigimda 75 cc anca cıktı en son ordan gece 3 de emzirmiştim kaka yapiyor cis yapiyor ama azaldi gibi huysuz arada kafam cok karıştı
atlasannesi1 Polikistikannee sütünüz hiç bi zaman azalmaz bebeğiniz emdikçe gelir. Bol su için. Ayrıca sağarken gelen süt Bebeğin eksiğinden daha az olur. Bebeğin tükrüğü süt salınımını artırıyor. Ne kadar çok emerse o kadar çok sütünüz gelir.
Polikistikannee atlasannesi1 Bir an korktum ilk baslarda 120cc falan gelirdi 1 aylikken falan uzun zamandir sağım yapmıyordum
Ozlemay Polikistikannee maşallah gene iyi çıkmış benim 1 aylık emdi 2 saat sonra bir sağdım 10 cc cıktı
Polikistikannee Ozlemay Benimkinin de ağzında eli ama o normal dedi doktor çekme elini dedi ama 1 aylikken sadece ac olduğunda elini emerdi
Polikistikannee Eylusunannesiii Al benden de o kadar 😂😂 Banyo yaptırdık karnini doyurdum ama hala tık yok