Bebeenes bebeği istemiyorum demiyorum ben ama bende o psikolojideydim yani sürekli bebeğim ağlıyor memeyi istemediğinde ağlıyordum doymuyor diye sarılık oldu ağladım canı yanar diye kusuyor du üşüttü diye ağlıyordum😟 ama hepsii geçtiiii😍 20.günümden sonra geçti şimdi şükür sarılık bitti kusma bitti emmeyi çozduk maşallah kızım löp löp emiyor ve çok güzel bir duygyuuuu🙏 biraz sabır. Böyle bebegım ı istemiyorum dersen allahın zoruna gider. Yazık edersin allahım yokluğunu gostermesin. Duş al uzan biraz annene söyle yogunlukla bebeğin e o baksın sende bu süreçte toparlan. Rahatlıktan sonra sıkı bir yönetim sizi sıkabilir. Ama bunu herkes yasıyor 🤗 Biraz büyüsün bebeğiniz o zaman tadından yenmiceeeek😍