O kadar memeye duskunduki hala atlatamiyor bugun 5.gunumuz kabus gibi geciyor cok bunalti butun gun emzirerek geciyordu gunum disarda ayni skntıyı yasatiryordu oyun bile oynamiordu zevk almiordu hemen memeye kosma pesinde 17 aylik oldu iste ve kestim once azaltarak kesecektim gun boyu vermeyerek ama olmadi asla bas edemedim aglama krizleriyle baska birseylede oylanmiyor bi sabah kalktim ve ne olursa olsun basarisiz olmacm vermicem ve vermedim butun gun krizler yasatirdi hic durmuyor asla erkek bebekmi yorucu yokse bu bebeklmi oyle bilmiorm ilk kizimda bu kadar yiprandigimi hatirlamiyorum tempolu kosusturma butun gun resmen ve gunle bitmior gecede hala araniyor memeye unutmuor ne zaman atlatir bunu bilmiorum biberon asil sorum nasil tutracam aklma gelen herseyi denedim asla asla istmiyor biberonda sut mama icmek red ediyor atiyor firlatiyor bu isin baska yolu yokmu bitim oldum artik yorgunluktan oylamaktan