Merhaba tecrübeli anneler . Biz 46gunluguz ve tortikolis boyun eğriliği teşhisi konduk. Doktor evde sadece 1 hareket verdi. Bu durumu yaşayan anneler tecrübelerinizi alabilir miyim ? Nasıl bir yol izlediniz ? Hangi doktora gittiniz ? Nelere dikkat etmem lazım? Şimdiden çok teşekkürler ☺️