Merhaba hanımlar bir tane orkidem var 1 buçuk yıldır bakıyorum yaklaşık 1-2 ay önce dal verdi ama dalı yukarı doğru değil düz yatay büyüyor nasıl yukarıya doğru büyümesini sağlayabilirim çubuğu da var ama korkuyorum yanlış bir şey yapıp kırarım diye 😂 tecrübeli çiçek yetiştiricileri varsa yardımınızı istiyorum 🥰