Kuzeyin_annesi0 Benim ve oğlumun geceden sabaha kadar dudak kenarlarında uçuk çıkmış uçuk diyorum ama dudak birleşim yeri kesik gibi, hem onun için hem kendim için önerebileceğiniz birşey var mı? Bebeğim 5 aylık
Sarikuzumalp Kuzeyin_annesi0 uçuk çok tehlikeli olabiliyor. Sakın öpmeyin bebeğinizi. Bebeğinizdeki de uçuk mu acaba. Fotoğraf atın bakalım uçuk genelde dudak kenarında çıkar
Kuzeyin_annesi0 Sarikuzumalp [url=https://hizliresim.com/Sp0pcQ][img]https://i.hizliresim.com/49dkvq.jpg[/img][/url] Bebeğim uyuyor onunki bundan biraz daha hafif
Sarikuzumalp Kuzeyin_annesi0 sulu uçuk daha tehlikeli ve öpme durumlarında hemen bulaşır. Siz yinede bebeğinizi öpmeyin ama bebeklerde uçuk çıkması normal mi bilmiyorum bi araştırın isterseniz.
Mevsimim Kuzeyin_annesi0 bebeğiniz icin bisey diyemem ama sizin icin terramycin goz merhemi olan ucuga birebir kullanabilirsiniz ezaneye danisip