Kızlar var mı aranızda kullanan ? Şimdi her ayakkabıyı giyemiyorum rahatsızlığımdan ötürü. Ortopedik bir ayakkabı sipariş edeceğim ama içine bu tabanliklardan da almam gerekiyor. Bir numara büyük mü almalı ayakkabıyı? Kendi ayak numaranın içinde bu tabanlık rahatsız eder mi ?