S-oy Merhabalar bebeğime güneş kremi alıcam yavaştan güneş ısıtmaya başladı artık siz neler kullanıyorsunuz memnun musunuz önerir misiniz ?
S-oy VSD-61 aynen 50 faktör kullanıldığını biliyorum ama bebek cildi olunca özel bir krem varsa onu kullanmayı tercih ederim
Gin S-oy ben iki sene mustela kullandım, güzeldi. bu sene Babe aldım, henüz bir kere kullandım güzel görünüyor bu da 😇