17 aylik olan dunyalar tatlısı bir kizim var. Önceden en sevdigi ogun kahvaltiydi bal kaymak bile yerdi. Cıvık yumurtaya bayilirdi. Yumurtanın her türlüsünü yerdi. Peybir zeytin domates . Gel gelelim son birkaç haftadır. Kahvaltıda pankekten baska bir sey yemiyor yabi.bildiginiz onu yiyor biraz portakal suyu içiyorum onunla ne peynir ne zeytin ne zeytin ezmesi ne bal kaymak yemiyor. Bugün civikyumurta yaptım ogurdu kusucak gibi oldu. Yeniyor diye gittim omlet yaptım onu da yemedi. Peynir falan da yemiyor. Niye yemiyor acaba . Özellikle yumurtadan birden bire tiksindi. Valla bana biraz öneri verirseniz duacı olurum. Farklı tarif falanda olur .