Rmys123 genel bir enfeksiyon.her kusma da söz konusu olmaz. Dediğim gibi bebeklerin doğal süreci kusmak. Sindirim sistemleri daha gelişim sürecinde oldukları için. Ama aşırı kusar fışkırta fışkırta ve kontrol ettiğinde hekim kilo alımı da azsa enfeksiyon söz konusu olabilir. İdrar yolu enfeksiyonu, boğaz enfeksiyonu, mide bağırsak enfeksiyonu vs. Gibi. Benim oğlum nerdeyse 8 aylık olacak o kadar çok kusuyordu ki her gittiğimizde söylüyorduk hekime ama bişey çıkmıyordu çok şükür. Hala kusması var ama öncekine nazaran çok azaldı çok şükür