hulyaaa-123 Bebeğim 5 aylık ilk zamanlar sütüm çok akıyordu ama şimdi öyle değil kullanmayan var mı acaba rahat ediyor musunuz
Teemo07 hulyaaa-123 Dışarı çıkarken sütyen içine takıyorum. Evde kullanmıyorum ama üstüm başım süt. 🤦🏻♀️
S-oy hulyaaa-123 benim de 4 ay 3 günlük oğlum kullanıyorum emzirirken diğer göğsümden sızıyor çünkü ama öncesi gibi benim de çok akmıyor artık kullanmayı düşünmüyorum
Kbrbydk hulyaaa-123 ilk zamanlar çok ihtiyaç duyuyordum ama galiba 5-6 aylıkken bıraktım bende. Arada emzirirken dışarda olacaksam takardim yine.
SuPerisiiii hulyaaa-123 ben ilk zamanlar evde de takardım ama şimdi sadece dışarı çıkarken takıyorum. Kızım 4 ay 20 günlük.
Mira25 hulyaaa-123 bende baya kullandım ama artık sütümüz terbiye oldu kullanmıyoruz ve rahat ettik yani Sizde deneyin
Sevvaldal hulyaaa-123 ilk 6-7 ay kullandim. Kullanmasam ozellikle geceleri sirilsiklam oluyordum. Sonra terbiye oluyor ama biraktim ben de sonra
Mom626363 hulyaaa-123 dogum yaptigimda ilk zamanlar sutum coktu ped yetistiremiyodum ama sonradan azaldi tabiki takmiyorum artik
MevaninMelegi BalarisiYusra sütün terbiye olması ne demek ilk kez duyuyorum kızım 3 aylık gece gündüz takıyorum takmasam heryer süt 🤨🤨 belli bir emzirme saatimiz yok o yüzden mi acaba
buselidunya hulyaaa-123 Bebeğim 4 buçuk aylık halâ kullanıyorum ama kullanmasam da olur ilk zamanlar ki gibi değil çünkü 🙃
YavruKurdum MevaninMelegi Bi zaman sonra buna alışıp akmıyor ya da dolu dolu olmuyor göğüs ama süt olmaya devam ediyor
basaktpe12 hulyaaa-123 3ayına kadar kullandım çok gelirdi sonra da gelmeye başladı ama evde takmadım çok harcıyordum dışarı çıkınca evde kalmıyordu evde kullanılmayan bezleri kesip koyardım daha rahat ederdim
Zdk YavruKurdum ne kadar zaman sonra böyle oluyor acaba? Bebeğim 18 günlük ve dolu dolu olma hissi çok rahatsız ediyor beni 😟 çok da akıyor
AntiFilozof YavruKurdum göğüs pedi yarayı önlüyormu bende kalkan kullanıyorum yara olmasın diyede gece uyurken çok rahatsız ediyor 🥲
HilalGokalp hulyaaa-123 benim bebeğim 6 aylık hala kullanıyorum. Bir de oğlum uyurken göğüs pedini eline alıp uyuyor kokusundan dolayı sanırım rahat ediyor. Bende göğüs pedi yumuşak olduğu için kullanmayı seviyorum hemde temiz tutuyor.