Ela-- bugün doktordan geldim doktor kese büyük bebek küçük dedi kalp atışı da yoktu haftaya gel dedi başına gelen var mı haftaya eğer Allah korusun kalp atışı yoksa kürtaj olacakmışım 😶😶😓😓😓
Ultraslan40 Ela-- kaç haftalık? 8 haftaya kadar duymamanız çok normal, ayrıca bu kürtaj olayı en en son çare. Moralinizi yüksek tutun.
ataninannesii Ela-- hamileligimin ikinci kontrolunde doktor kese büyük, bebek kucuk haftaya gelin kalp atışına bakalim, yaşamayabilir vs dedi.su an oglum 10 aylik cok şükür, hic korkmayın.ben boşuna o kadar uzuldum ki…
Ela-- Ultraslan40 henüz haftası belli değil doktor tahminen 4:5 dedi , haftaya bı kalp atışı duyalım dedi duymazsak:(((
Ultraslan40 Ela-- yaaa öyle düşünmeyin, kıyamam size 😞 ah annelik ne zor 🥺 8-9 haftaya kadar yolu var, eğer doktorun seni gerip üzüyorsa derhal değiştir. Benim de kesem büyük bebeğim küçücüktü ama şimdi kucağımda uyuyor 🥰
serenittyyy Ela-- ya daha çok küçük 4 5 hafta için tabi duymaz ben 7. haftayı geçerken gittim anca duyduk yani 7+4 de
Ela-- Ultraslan40 oy Maşallah, Allah’ım size bağışlasın, valla doktor öyle dedi haftaya kürtaj derse , zaten başka bi doktora görünmek isterim
Ultraslan40 Ela-- bence haftaya direk başka doktora gidin, bu nasıl cahilce bi konuşma ya karşında anne var anne! Hadsiz insanlardan nefret ediyorum. dese ki 8-9 haftaya kadar kalp atışını duyamayabiliriz korkma. Böyle konuşması gerekir.
UrasEgeninAnnesi Ela-- bence acele etmeyin. 8-10.haftaya kadar beklenilebilir kalp atışı için. Bazen geç duyulabiliyor. Rabbim sağlıkla hayırlısını nasip etsin inşallah
Mommy_ Ela-- Zaten bebeğiniz gelişip, kalp atışı oluşmazsa tutunamaz düşük yaşarsınız. Ayrica 8-9 haftaya kadar beklenebilir. Bazı doktorlar en son söylenecek lafı en önce söylüyorlar 🤷🏼♀️
Sucukluyumurtaa Ela-- benmde ultrasonda duyamamıstı alttan aletle duydu. Ama yınede sıkıntı dıye haftaya tekrar çargırmıstı. Panik yapmayın sıkıntı yoktur ☘️