ruzzzzzz Sezeryan sonrası her akşam istisnasız gaz sorunu yaşıyorum gaz yapan hiç birşey yemememe rağmen çıldırcam
nursocum ruzzzzzz hergün 1 lt yakın kayısı kompostosu içiyordum tam 40 gün boyunca hiç bir sorunum olmadı
turansmom ruzzzzzz Yemeklerine kimyon at ve aktardan kimyonun tohum halinin cayını iç geciyor canım, hem sütte yapıyor. Bende çok ise yaradı
Linamoms ruzzzzzz bende hamileyken başladı doğurdum 11 ay geçti daha yeni hafifledi ve inanılmaz kötü bir durum çok iyi anlıyorum sizi naparsanız yapın geçmez denemediğim yöntem kalmadı
ruzzzzzz turansmom canım denedim dahada arttı çıkarmamı sağladı 3 ay her sabah içtm bıraktım artık 4.5 ay oldu sezeryan olalı
turansmom ruzzzzzz Allah allah bende olmadı canım, verebilecegim tavsiyede sadece bu malesef. Umarım atlatirsın❤
Hum34 Rezene ve kimyon yanından ayırma. Ne kadar zaman oldu doğum yapalı ? Benim de ilk zamanlar biraz olmuştu. Ama bol sıvı tüketince sorun kalmıyor.
ruzzzzzz Hum34 günde 5 litre su içiom nerdeyse kimyon denedim 3 ay olmadı rezenede doktorlar önermio die içmedim
01gamze01 ruzzzzzz ben bi zararını görmedim Aşırı kullanmadım. O ilk günler çok zor sezaryende bide gaz sancısı eklendiğinde anlayabiliyorum ben o şekil atlattım