EgesMom18 ben 3 saatte 1 emziriyorum bebeğim 4,5 aylık. Doğmadığını düşündüğüm zaman mama veriyorum. İsterse emiyor istemezse tükürüyor yada itiyor. Ama kesinlikle önce meme. Ve mamayı 30 Cc verin emdikten sonra. Mama daha tok tutuyor emme süresini uzatır o zaman sütünüz azalır. Ne kadar çok emzirirseniz o kadar çok sütünüz olur 🌸