arkadaslar oglum 2 gun once ayagi bosluga geldi incitti bi sure basamadi sonra duzeldi fakat bugun asiri bariz basamadi acisa aglardi kesinlikle sisme morarma yok. ayagini disa dogru atiyor yurumesinden cok belli doktora gittik hic bi sorun yok korkmayin dedi jel verdi onu killan rahatlamazsa pazartesi getir dedi. basina boyle gelen varmi gecermi cok uzuluyorum. korkuyorum .