Merhabalar, biz 1 hafta sonra kontrole gitmiştik sanırım bizde de biraz yapışıklık vardı ancak doktor pansuman yapıp krem sürdü ve geri ittirdi oğlum baya ağlamıştı , böyle geri itmezseniz sünnet yaptırmanın bir anlamı olmaz demişti
isterseniz sünnet yapan doktora fotoğraf gönderin size daha doğru cevabı verecektir