Mom587 ilk oğlumda hamileyken başladı 3 yıla yakın çektim Allah belasını versin ne lanet bişey bilmiyorum tesadüf mü ama emzirmeyi bırakınca geçti 1 yıl olacak daha hiç tekrarlamadı Allah sabır versin sanırım ilaç kullanamazsınız ama belki yatıştırmak için krem falan vardır gerçi çoğu kremde ciltten emilip kana karıştığı için ben doktora gitmedim bekledim öyle salak gibi siz bi doktora gidin isterseniz