Arinim72 Merhaba anneler hem meme hem mama verince nasıl yapıyorsunuz. Biberonu tutup meme reddini nasıl yendiniz yada neler yaptınız Bilgi verir misiniz . Kızım mama içtiğinden beri memeyi reddediyor. Sütüm azaldığı için mamaya geçtik 😪😪😪
Cansuukoosee Arinim72 aynı durumu bende yaşadım hiçbirşey bulamadm aldıramadım bir türlü resmen savaş verdi sütüm emse daha artıcaktı ama azaldı iyice mamayıda arttırmak zorunds kaldım şuan sadece mama veriyorum gibi birşey. Anne sütü gibi yok ama olmayıncada olmuyor üzülme canım
Hafsaninannesii Arinim72 biz siringayla verdik sütüm geldi diye mama verdik bizde meme veriyorum sonra mama gece emziririm biz hiç meme reddi yaşamadık
Fts12345 Arinim72 ben 2 aylık olana kadar şırıngayla vermiştim mamayı hiç biberon kullanmadım sonrasında da sıkıntı yaşamadım hiç
Cemmis Arinim72 10 günlük henüz sütüm açılmadı sağıyorum biberonla veriyorum ve gün geçtikçe azalıyor mama takviyesi mecbur yapıyoruz
Arinim72 Cansuukoosee bebeğiniz kaç aylık kilosu nasıl acaba ister istemedim üzülüyorum. Sütüm çok fazlaydı emmeyi bıraktıktan sonra azaldı 😔
Cansuukoosee Arinim72 bebeğim bugun 32. Günü fazla kilolu değil 4100 gram ama doktor iyi dedi sağlıklı olsunda
Busra0102 Arinim72 3 4 gün biberon işte az az emip bıraktı o biberon istedikçe ben meme teklif ettim 3 4 gün sonra tam döndü şimdi hiç bırakmak istemiyor
ElifLaren Mamayı şırınga ile verdiniz mi ? Memeyi sağabilirsiniz meme uyarılır o şekilde onuda şırınga ile verebilirsiniz
Arinim72 ElifLaren şırınga ile verince yutmuyir ağzından dökülüyor hepsi çok stresliyim çok üzgünüm 😔
ElifLaren Arinim72 yanaklarını sıkın boğazını gıdıklayın uyurken benimkide çıkarıyo uyandırıp daha iyi oluyor
Ozlemay Arinim72 ben eds denilen yöntem ile mama veriyorum mememimredediyordu bu yöntemle memeyi aldı bile yanınredde sebep olmaz doktorum önerdi
Sonsuzmutluluk Arinim72 beslenmenize dikkat edin bol su için ve saatte bir emzirirseniz sütünüz çoğalır ne kadar sık emerse bebek o kadar uyarılır göğüs ve daha fazla süt üretir.meme yumuşak diye süt yok sanmayın emmeye başlayınca süt üretiyor.
Arc1993 Arinim72 4 ay meme ve mama gittik. Önce emziriyordum sonra mama. Bu önemli. Meme reddi olmaması açısından. Ki olmadı da. Avent kullanmıştım biberon olarak da anne memesine yakın diye. 23 aylık hala emiyor
Ylcmelis Arinim72 ben uyakken sürekli emziriyorum biberon almıyor çünkü uykusunda biberon tutuo uykusundan uyanacağı zaman vs mama veriyorum biberonla