Ceydacebiozkal Merhaba arkadaşlar. 10 günlük lohusayım. Göğsümde bir damar şişti ve felaket ağrıyo. Ne yapmalıyım bilen var mı? Sağıp boşalttım ama hala ağrı devam ediyor
Hacerr Ceydacebiozkal canım bı poşete nohut koy birazcık onunla masaj yap ovala göğsünü birde duş al ılık
Zerinisa Ceydacebiozkal canim agrisi devam.edecek ama.sen bolca emzie sag sagrisa bile cok skma kndini o agrir sanirim.sut kanali tikanmis bunu ancak bolca emzirerek asabilirsim ilklerde cok.agrisa bile dayan derim
Sodya Ceydacebiozkal gecen aksam benim de sisti agridi.hemen duşa girdim masaj yaptim ve dusta elle sagim yaptim biraz. Cikinca da pompayla sagdim.sonra oglumu emzirdim rahatladi.
Irmakmirayinannesi Ilik suyla masaj yap banyoda birazcik sutunu sag canim , sıvı yaglada masaj yapabilrsin benim oyle gecti . Bide emzirirken sutun hepsi bitmeden diger gogse gecme süt birikmis gogsunde toplanmis. Canin bisey istemiste olabilir canın bisey cektiyse onu ye gecer
Miskokulum06 17 günlük anneyim.bnde dün gece acillik oldum 40 derece ateşle Göğsünu sıcak suylaov ve boşalt devamlı hiç aksatma ve bol bol emzir
pyrzege 8Aylik bebegim var hala zaman zaman yaşıyorum bunu. Lahana yaprağı sar göğsüne cok Iyi geliyor.ucuna deymesin emzirmeden once de yika kokusu bebegi rahatsiz etmesin.Bol bol emzir. Emzirdikten sonra sağ. Banyoda dayanabildigin kadar sicak suyla masaj yap.geçmiş olsun
Mehmetalininannesi Cok kotu bi durum valla bol bol emzir ve sağ. Ateşin yoksa sıtma tutmuyorsa korkma. Bende bunlar vardı acillik oldum antibiyotik verdiler. Antibiyotiksiz geçermiş aslında. Dus alıp ilik suyla masaj yaptim hatta post açmıştım buraya çok yardımcı oldular saolsunlar. Bulasik süngeri koydular annemler şişer şişmez kullandığımız bulaşık süngeri koydular 2 saat sonra şişlik indi bunu da dene
Lidya Kesinlikr lahana bu işte bir numara 4 aylık benrğim var benimde süt kanallarım 3 defa tıkandı tamamen düzelmesi 2 günü buluyor. Sıcak duş, pompa ile gögsü tamamen boşaltma ve çiğ halde lahana yaprağı yerleştirme baya işe yarıyor şimdi şişkinlik hissettiğim an hemen bu yola başvuruyorum. Lansinoh un gögüs terapi pedleri var hem sıcak hem soğuk kullanılıyor, mikrodalga fırındada ısıtılabiliyor o da rahatlatıyor