Merhaba, iki aylık bebeğim yaklaşık dört beş gündür emerken huzursuz kızarıyor neredeyse nefessiz kalıyordu. Biraz araştırdım sütün tazyikli gelmesinden kaynaklaniyormus. Baktım hakikaten de öyle. Hiçbir zaman çok sütüm olmadığı için elektrikli pompa ile sağım yapıyordum, meğer tazyige sebep oluyormuş bunu da malesef geç öğrendim. Ama bu zamana kadar çok sık sagmistim hiç böyle ememesi gibi bir problem olmamıştı, son günlerde promalt içeceğinden içtim bununla ilgisi olabilir mi acaba. Ve dediğim gibi hiç yeterli sütüm olmadığı için meme+mama gidiyorduk ama artık biberonu da isteksiz emiyor aç olduğu halde. Yardımcı olabilir misiniz 🙏