Adesbade Kızlar bebeğim 35 günlük boğaz enfeksiyonum vardı, soğuk algınlığım. 4 gün antibiyotik kullandım. 3 saat sonrasında hep emzirdim ama içime sinmedi. Zararı var mıdır bebeğe, kullanan var mıydı benim gibi 😞
Nrnbirol Adesbade doktorunuz emzirdiğinizi biliyor ona göre verdi dimi bunları yoksa bende kullandım bi zararı yoktu be eğime bende arastırdım 3 saat falan demedi kimse
aysegull Milakizim emmeden asla uyumaz mecbur emziriyorum. Ama kakasını vücudunu sürekli kontrol ediyorum anormal bir durum var mı diye. İlk aylar da mastitten dolayı kullanmıştım iki kere o doktor birşey dememişti herhangi bir sorun olmamıştı
Pinto Bende cok hastayım kıyamam oda hastaydı tekrar bulaştırıcam diye cok korkuyorum ilaç da kullanmıyorum kullanabildigimiz varmı acaba
yasmina Hangi antibiyotiği kullandınız bilmiyorum ama benim de kullanmam gerekti, emzirdiğimi belirttim augmentin yazdı doktor bi zararı olmaz dedi yine de içime sinmedi çocuk doktorumuzu arayıp sordum sıkıntı olmaz emzirebilirsin dedi emzirdim 🤷🏻♀️