Selam kızlar bebek bezi önerileri almak istiyorum sizden, bir sürü marka denedim en sevdiğim baby me oldu ama şu bacakta iz yapma olayından kurtulamadım acıtsa ağlar eder ama ne biliyim zamanla sorun olmasından korkuyorum, 2 aylığız bebeğim iri biraz, 3 no kullanıyoruz bi numara büyük mü kullanmalıyım