Kizlarrrr kızlar koşun
Benim canım oğlum 18 aylık
Devamlı emiyor sanki yenidoğan mübarek ..
Tabi memede uyuyor uyurken de meme hep ağzında falan öğlen bir uyuyor 2-3 saat üzerimde ben ne kalkabiliyorim ne bişey yanına oturuyorum meme kucağıma alıyorum meme tsortumu çıkarıyorum meme meemememmemeemmeeeeeeeee falan derken dedimki yeter böyle olmaz
Artık iyice psikolojim bozuldu sütten kesicem tamamen dedim gaza geldim doktoruyla konuştum 18 aydan sonra zararı yok kesebilirsin yeterki kararli ol dedi
İlk gün öğlen karar verdim buna öğlen uyudu emerek falan neyse uyandı biraz geçti mememememe dedim yok Annecim memelerde süt bitmiş
Ama süt gelince ben sana vereceğim neyse akşama kadar geldi gitti soruyor meme ? Süt yok gelmedi falan derken gece uykusunda mecbur emzirdim tabi uyusun diye
Sabah oldu uyandık emzirdim sonra süt gitti öğlen uykusuna kadar öğlen uyuduk uyandık yine süt giti gece uykusuna kadar derken günde 3 defa emiyor sadece ve oğlum var ya beni yer dedim meme diye kendini yerlere atıyor normalde ama çocuk resmen bir damla gözyaşı dokmedi