AlininAnnesii- Normalde kusan bir bebek miydi ki canım benm bebegmde 8 aylık ama zaten kusan bebek degildi kusmaz yani bçrfe artk yavaştan mide kapakçığnın refleksini tutablir düzeye geliyor kasları çalıştırabliyot yavaş yavaş çok iler düzeyde her yemek sonrası kusma varsa bi danış doktora