busrasevim33 Kızlar aranızda kullanıp bırakınca kakası düzene giren var mı 4 gündür kullanıyorum günde 2 bazen 3 kez kakasını yapıyo bırakınca düzene girer mi çok merak ediyorum inşallah girer😣
Sadebiri busrasevim33 Bende kullanıyordum hatta düzenli olarak hergün ..sonrasında alışır diye düşünüp bıraktım hiç bi sorun olmadı arada gazını yapamadığını fark edersem kullanırım dedim öyle yapıyorum
Busrabektas busrasevim33 biz 2 aylıkken 1 ay boyunca düzenli olarak kullandık sonra bıraktım ve suan 8 aylık o zamandan beri çok şükür günde 2-3 yapıyor. Bence etkisi çok çünkü bagirsak florasının düzenlenmesine de yardımcı oluyor.
Sadebiri busrasevim33 evet canım biogaia olmadan yapamıyordu baktım olmuyo ilaca alışır diye korktum bıraktım sorun çıkmadı şükür. Sende dene belki düzene girmiştir kendi yapabilir. Ayak altına ve karnına zeytinyağıyla yavaş yavaş dairesel hareketlerle msj uygula🤗
busrasevim33 Sadebiri biraz daha kullanıp bırakıcam canıö ben fitilden iyidir doktor fitil yazıp duruyo hiç içimden gelmiyo yapmak bakalım inşallah düzelir
Sadebiri busrasevim33 bebeğiniz kaç aylık.. bende pek fitilden yana değilim ondansa biogaia çok daha iyi eğer bırakmak istiyorsan denersin baktin bebeğin zorlanıyo ozman tekrar devam edersin takı bebeğin kendi yapabileceği zamana
busrasevim33 Sadebiri 3 ay 18 günlük aynen canım biraz kullanıp bırakıcam bakalım düzeleceğini umuyorum çok güzel bi ilaç hatta ilaç değilmiş doğalmış o yüzden içim rahat
Sadebiri busrasevim33 evet aynen canim bende oyüzden gönül rahatlığıyla kullandım ama bi yandanda damla olmadan kendi yapabilsin çok istiyordum ki denedim baktım sorun olmuyor çok sevindim inşallah senin bebiştete sorun olmaz😊🌼
irem09 Biogaia 2 ay düzenli kullandım. Her gün aynı saatte vermeye dikkat edin. Özellikle sezaryen doğumla dünyaya gelem bebekler için bağırsak florasını duzenliyor.🥰 bizim de gaz sıkıntımız olmadı.