DogaLina YagmurBilek kanayacak derecede pisikse bebeginiz kac aylik bilmiorim ama bezi cikartin ve altini kuru tutun mumkun mertebe gecene kadar baglamamaya calisin
Tortilla YagmurBilek artık pişik ömleyıcılet gecırmez onu pişik kremı alman lazım canm hamazinc önerirm. Mantarla beraber pişikse trosyd ile ikisini sürmen lazım 3 4 gün gecer. Her altını acmada yıka kurula ıslak kalmasn. Bıraz havalandır.
Egmis Ve asla ıslak mendil sürmeyin bebek temizleme pamuklarından alıp ıslatıp o şekilde temizlerseniz ve gün aşırı söyledigim kremlerden sürerseniz 3 gün veriyorum 3 gün içinde geçer .
Hibou Önce yıkayıp kurulayın bir süre ıslak mendil kullanmayın pamuk su yeterli olacaktır krem olarakta Trosyd alın tek bezde geçiriyor bizim pişiği
1annecik YagmurBilek geçen hafta bizde yaşadık bu durumu hametan ve trosyd bu ikisini karıştırıp uyguladım 3.güne kalmadan geçti mutlaka tavsiye ederim