İyi günler anneler oğlum 25 aylık daha konuşmuyor. Sadece baba, dede, bak,hav hav diyor. Bu arada her seyi anlıyor anlamada sıkıntı yok sadece konuşmuyor, hiç konuşmak için çabalamıyor tekrar etmeye çalışmıyor.Sürekli anlamsız bir şeyler söylüyor. Sizin çocuğunuzun konusmasına faydası oldu dediğiniz kitaplar var mı? Ya da çevrenizde kullanıp faydasını gördü dediğiniz.