DyguEla Beş buçuk aylık bebeğim her hangi başka bi sorunu yok nedeni ne olabilir yarın da devam ederse doktora gidicem ama aynı durumu yaşayan varmı napmalıyım
Ozgesmsk DyguEla bizim de Aynı belirtiler vardı rota virüsü çıktı ya çok zorlu bir hastalık inş sizin öyle değildir canım
Deletedmom81 DyguEla biz birde rota asisi 1 doz yaptirmistik ustelik ,su an 6.günü hala devam ediyor ishal ve kötü kokulu ins sizin oyle degildir
MayneymisAltintop DyguEla idrarıda kötü kokuyordu. İdrarı kakası gibi kokuyordu kakası çok iğrenç kokuyordu. Onun dışında karnı gurul gurul oluyordu
Melisinannesi2019 Deletedmom81 gunde kaç defa yapıyor belirtisi nedir bizde bşr doz yaptık karnı gurul gurul
DyguEla Deletedmom81 biz iki dozunu da yaptırdık inşallah değildir ama dediğiniz gibi çok kötü bi kokusu var sadece ishal olsa çok öenmsemiycem ama ben ondan korktum
Melisinannesi2019 Bşr saat ıcınde ıkı defa yaptı ve karnı gurul gurul. 2.5 aylık bebeğim takip edecegim. Sizde durum boyle mı
Deletedmom81 Melisinannesi2019 bizimde aynen karni gurul guruldu ilk basta 2 saatte birdi sonra her gecen gun sayisi artmaya basladi acayip bir salgin varmis rota havadan bile geciyormus takip edin eger devam ederse mutlaka goturun sivi kaybı cok tehlikeli oluyor malesef
Deletedmom81 Melisinannesi2019 evet yatis verildi serum takılıyor ayrica ilacda veriliyor ishali icin
Deletedmom277 DyguEla belki yediği bir şey dokunuyodur diye düşündüm. Geçmiş olsun umarım ciddi bi durum değildir