Canım anneler tavsiyenize ihtiyacım var
Essin seçeneklerde yok ama Arçelik telve tavsiye ederim mükemmel pişiriyor
Essin Arçelik telve kullanıyorum memnunum 💐
Essin iş yerinde kullanıyoruz evde değil bizde çok memnunduk Arçelik telveden👍🏼
Essin Arçelik telve.👌🏻
Premature_annesii Çok teşekkur ederim dönüşünüz icin onu da inceleyeyim o zaman 😊
ilknurgoksu Çok teşekkur ederim dönüşünüz icin inceleyeyim onu da 😊💐
Essin rica ederim 🎀
Ada2020 Teşekkür ederim dönüşünüz icin fikrim bu gidişle Arçelige yöneliyor. 😊💐
iremyy teşekkür ederim bilgilendirmeniz icin💐
Karaca mod kullanıyorum, memnun değilim
zeynepzeze Çok teşekkur ederim bilgilendirmeniz için 💐
Essin bende arçelik kullanıyorum 2 li olandan çok menunum çok güzel pişiriyor
Ecenisaannesi Çok teşekkur ederim dönüşünüz icin 💐😊
Essin 1 ay önce karaca aldık ve geri iade ettik kahveyi kaynatıyor çok acı bir tat bırakıyor
Fulyag Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim 💐
Essin Rica ederim 😊