Merhaba benim bebeğimin de o günlerde başladı metsil ise yaramadı doktor biagaia bağırsak düzenleyici önerdi onu kullanıyorum gaz sancıları başlamadan bi kaç saat önce ise yaradı çok şükür şuan 47 günlük tabi arada yine oluyor ama eskisi kadar şiddetli olmuyor baya rahatladı