Arkadaşlar merhaba bana yardımcı olursanız inanın çok dua ederim 7 aylık kızım var ama benim 3 aydır boynuma bi ağrı girdi resmen kızımı emziremiyorum kafamı sağa sola ceviremiyom doktor krem hap verdi ama oda fayda etmiyo emar çektirmen lazım dedi ama ben asla emara girmem diyerek reddettim boyun ağrısına ne iyi gelir aranızda bilen varmı çok acı cekiyorum artık 😔😰