Merhaba sevgili anneler,
Gün içerisinde güzel besleniyor burada sorunum yok ama gece 3-4 defa emmeye kalkıyor ve bu süreci sonlandırmak istiyorum. Gece su içmiyor kucukken içiyordu şimdi 20 aylık olduk illa memeeee istiyor 🥰 sizler nasıl yol izlediniz , neler yaptınız tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? Diyelim ki memeyi bıraktı gece emmek isterse ? Bir de gündüz de emdikten sonra uyuyor bunu nasıl aşacağım ? Bana da yol olur musunuz ? Şimdiden teşekkür ederim ❤️