Merve-miray Sibelasel Nedenki. Bende kızımı 7 Mayıs 2020 de doğurdum. Benle aynı haftada olan annelerle mesajlaştım ama sizi hatırlayamıyorum 😌
Sibelasel Merve-miray ben yeni hesap açtım bir hafta oldu sanırım sibelasel diye yazdım bazen görünmüyor netten ötürü galiba
Merve-miray Beyzam18 Bende kızımı 7 Mayıs 2020 de doğurdum. Benle aynı haftada olan annelerle mesajlaştım ama sizi hatırlayamıyorum 😌
balkabagianasi Merve-miray 7 mayıs doğumluyum 🧡 ayrıcalıklı bir bebeğe sahipsiniz kendimden biliyorum 😄🙋♀️
Beyzam18 Merve-miray bn çok giremiyorum belki ondandır hareketli bir kzm var koşturmak la zamanm geçiyor arada giriyorum