Bebeğim 6 ay 25 günlük doğduğun dan beri bebek arabasındn normal arabadan dışarıdan insanlar dan herşeyden ürküyor napcam hiç bilmiyorum kendi kendine mi düzenlck yoksa benim ısrarcı mi olmam gerekiyor bu konuda yaşamamış tecrübeli anneler var mı bı akıl verin ya 😔