Merhaba, kullanisli bir mama sandalyesine ihtiyacim var. Aslinda hediye gelen hem masa hem sandalye olanlardan bir tane var ancak bebegim buyudukce onu kullanmakta cok zorlaniyorum artik oturmak dahi istemiyor. Chicco polly 2 arastirdigimda tamamen yatar pozisyon almasi asagi yukari indirilebilir olmasi tepsi ayari gibi ozellikleri cezbetti. Aslinda kiwi markasinin da benzer bir urunu var ancak bilemedim. Bir de ekstra portatif mama sandalyeleri de oluyor. Sizler hangilerini kullaniyorsunuz memnun musunuz?