Alpella canimbenimde 9 aylik ve kendi kendine mamayi azaltti ek gidayi daha cok yiyor zaten 8 . Ayindan sonra ek gida agirlikli oluyor 1 yas sonrasi zaten mamaya gerek yok doktorumuz oyle dedi normal beslenecek bizim gibi . Ben bisey yapmadim kendi mamayi reddediyor ek gida yiyor