hankardeslerr İyi günler hanımlar Eşimle markete giderken ceza yazdılar, markete gidiyoruz dememize rağmen yasak var dediler. O zaman marketlerde kapatılsın, Neyse sorum şu Bize bir kağıt falan vermediler, ve nerden bakıcaz ceza geldiğini, başına gelen varmı?
saripapatyam2 hankardeslerr a markete gitmek yasak değil ki ya. Araçla değilde yürüyerek gitmek gerekiyor sanırım
Ultraslan40 hankardeslerr e devletten bakabilirsiniz, benim eşim de hep gider markete ihtiyaçları alıp ama Allah’a şükür hiç denk gelmedik, çok şaşırdım. 5’e kadar marketler serbest? Arabayla mı gittiniz yoksa?
BurcuKucuk hankardeslerr araçla gittiyseniz yazmışlardır çünkü yürüme mesafesindeki marketlere izin veriliyor
Defne2549 hankardeslerr bilmiyorum canım nerden bakıldığına. Bizim burda herkes dışarda bende diyorum sadece bize yasak var galiba. Polis arabası geliyo sireni çalıyor herkes dağılıyor. Sonra yine aynı. Yürüme mesafesindeki marketlere gitmek yasak değil
hankardeslerr Ultraslan40 Bizde sürekli gideriz ve hiç karşılaşmadık, evet araçla gittik ama sürekli araçla gidiyoruz
Karas hankardeslerr araçla olduğu için yazmışlardır yasak çünkü bizde hep araçla gidiyoruz gerçi yüklü alıyoruz çünkü ama denk gelmedi daha şükür
Arasannesi hankardeslerr araçla gitmek yasak.marketlerin açık olmasının nedeni,herkes yürüme mesafesinde evine en yakın yerlerdeki market bakkallardan temel ihtiyaçlarını karşılayabilsin.o halde herkes araçla çıkıp gezer sadece markete de gitmez
Deniz_kvk hankardeslerr o halde yanlis anlasilmanin onune gecmek icin lutfen postunuzu duzeltin. Postta markete gittik diye ceza yedik yazmissiniz. Ama yaya olarak gitseydiniz yazilmazdi. Araba ile markete gitmek de suç . Yani siz markete gittiginix icin degil arabayla ciktiginiz icin ceza yediniz.
pitircik2019 hankardeslerr araçla gitmek yasak canım yürüme mesafesinde olan marketlere gidebilirsiniz 😊 geçmiş olsun
Ultraslan40 hankardeslerr geçmiş olsun, araçla gitmek yasaktı zaten. Bir daha gitmezsiniz o zamanlar denk gelmemişsinizdir.
Tugbakivanc hankardeslerr biz de öyle araçla gidiyoruz ama yakın sayılır market hiç denk gelmedik. haftaici eşim çalışıyor anca ctesi gidiyoruz onda da aylık gibi alıyoruz birsuru poşet oluyor. Ayda bir kere gidiyoruz zaten ufak tefek olanları Trendyol marketten söylüyorum. Yani bence saçma bir sistem mesela ben setcard ile alıyorum ve heryerde yok haftaici işten dolayı gündüz gitmeye vakit de yok.
hankardeslerr BurcuKucuk Evet ya, 2.defa durdurlar dedik zaten çevirdiler bizi iyi tamam geçin dediler şaka gibi 🤷♀️
Browni_61 hankardeslerr yürüme mesafesi yasak deilki amrketler serbets araclami gittinz aracli olunursa ceza yaziyolr.100 metre mesafesi serbest
Dmt-01 hankardeslerr bukez zorunlu haller dışında çıkmak tamamen yasaktı markete tek kişi gidebilir oyüzden ikiniz gittiğiniz için ve arabayla gittiğiniz için yazılmıştır e devletten kontrol edebilirsiniz valla eşim polis istese kimlik gösterip geçer ama ona rağmen evin yanındaki marketten başka yere gitmiyo yasak oldugu günler ben ve çocugum çıkmıyoruz zaten eşim tek gidip gelir
hankardeslerr Dmt-01 işte eşim bensiz gittimi telefonda sürekli arar sorar, o tek gittimi çok uzun sürüyo, beraber gittik mi hemen yapıp dönüyoruz