Merhaba, yardıma
ihtiyacım var. 2 günlük anneyim bebeğimi emziriyorum ama memeyi verdiğimde ilk 4 5 dakika sanki canım göğsümden cıkıyor o kadar cok acıyor ki anlatamam size. Bunu yaşayan bi ben miyim. :( geçici
bi durum mu lütfen yardıma ihtiyacım var. Ne hamilelik ne doğum hiç
bişey bu kadar zor gelmemişti. Dayanılacak gibi değil :( lütfen yaşayan ve çözümüni
Bulanlae desteğinize ihtiyacım var :(