Cur_cun YamanAlininAnnesi birde uykuya dalması zor her sese de uyanıyor bebek değil sanki beni deli ediyor 🤦🏼♀️
NaimeYilmaz YamanAlininAnnesi ilk uykusu uzun ve delıksız ama sonra sınırları zorluyor resmen hep bi tepınme 😅 bazen kalkıp kendı kendıne oyun oynuor dalıyor bazende çığlık kıyamet asla uyymuyor güngünü tutmuyor yanı
YamanAlininAnnesi Cur_cun Benimki de öyle 1 saat uğraş sonunda uyutuyorum yerine koyuyorum hemen uyanıyor🙄Biraz daha dalsın diyorum bazen de pıt sesine uyanıyor🙄
Pnrnhr Merveedd benim de 2 ağlık zor bela uyutuyorum sonra evde nefes almıyoruz her sese uyanıyo bıktım😞
Aryasmomm YamanAlininAnnesi cok kotuu😣 her saat basi uyaniyo🙄 ilk zamanlar daha cok uyuyofu 2 haftadir boyle😯 ve az emmeye basladi 🤦♀️
Savci43 Valla nazar değmesin ama 11-12 gibi bi uyuyo sabaha kadar 2 saatte bir uyanıyo emiyo emerken uyuyo hemen sabah ta 6 gibi uyanıyo şimdi yeni uyudu öğlen uyanır ta😍
Caspiumare YamanAlininAnnesi yaklaşık bir aydır akşam 9-9:30 arası uyuyup gece 4-5 arası uyanırdı emzirdikten sonra sabah 7de bir uyanır sonrası meçhul olurdu ama iki gündür bişey oldu çocuğa anlamadık akşamları resmen enerjı patlaması yaşıyor.
miliaris Caspiumare ayni seyleri yasiyoruz, aksamlari eller kollar kipir kipir durdugu yerde durmuyor ne yapacagini sasiriyor enerjiden..duzen oturttuk diye sevinirken perisaniz simdi..
uleErenTozkoparan Yaaa her sese sıçrıyo bizimkide demek hepsi öyleymiş uyutana kadar bir saat geçiyo uyanukken oynamıyo kendi kendine bakmıyo etrafa ağlıyo sürekli
Caspiumare miliaris 9da uyuyan kızı dün gece 12 buçukta zor uyuttuk inşallah eski düzenlerine dönerler 🤦🏼♀️
Cagininannesi Benimkide sabah 7de uyanır öğlene doğru uyur akşam üstüne kadar uyanıp emer tekrar uyur ama akşam 6 oldu mu çoğlık kıyamet saat 10a kadar durmuyo şu son 1 haftador böyle. Birde bugun aşı vurulduk bakalım ne olucak😔
Zeliha YamanAlininAnnesi normalde iyiydi 3gun oncesine kadar 2saat 3 saat acligina bağlıydı uyanmasi ama 3 gundur gece bile mızmız hele dun gece yarim saatte 1 1 saatte 1 uyandi ağladı kakasini.yapamiyo
Pelrenc Normalde çok güzel uyurdu.akşamları 8-9 gibi sızardı.dün 2.ay aşklarını yaptırdım gece boyu huzursuzdu bir türlü derin uykuya dalamadı.yattığı yerden sürekli söylendi mızırdandı.umarım aşıdandır.tabi bi de ateşlendi onun da etkisi var.onun dışında gündüzleri kısa uykular uyuyor 1 saatlik. Akşam da 8-9 gibi uyur 3-4 saatte bir uyanır acıktığı için.