basaktpe12 Elbiseyle hiç gitmedim etek gitmiştim son zamanlarda artık tayt falan bunaltmıştı beni 😂 etek beli lastikli olduğu için kolyc açıyordum ama elbise giyince de örterler tek kullanımlık örtüyle gelenler vardı ☺️ istersen yanınd bi tane şal götür garanti olur .