Mutluyuva benimde 17 günlük bebeğim canım. Dr serum fizyolojik önerdi eczaneden 2 cc lik şırıngaya çekiyorum 1er cc 2 burnuna da veriyorum yavaş bi şekilde. Sonra ters çevirip pat pat gaz çıkarır gibi sırtına vuruyorum. 6-7 kez yap dedi dr tıkalıysa burnu. Aspiratör önermedi burun kNalları çok küçük olduğu için kullanacaksan günde 2 kere nazikçe kullan dedi serum fizyolojikten sonra