Evlatkokusumis bizimde kahvaltı değişiyor bazen güzel yiyor bazen çok az öğlen yemeğini yiyor ama bizim de sebze yemeği falan yemez ancak çorbanın içine atıyor bazı sebzeleri oda hepsinden yine yemez akşam da biz ne yesek ondan ama yine keyfine bağlı bazen güzel yer bazen gıdım gıdım velhasıl iştahımız çok aman aman değil yani artık saldım ben yani takmıyorum ne yapim