dilara92 bence indirimi bekleyin . Bende e bebek indirimlerinden almıştım . Ama sorun ki kullanıyormusun diye kullanamıyorum . Bebeğim 7buçuk aylık vakumlu tabağın altına parmağını takıp söküyor ben şok 😂 vakumu bozuldu sandım eşim denedi sökmeyi mama sandalyesinin tepsisi söküldü tabak sökülmedi ama bizim sıpa parmağını alttan takıp yerinden söküyor 😂 kaşıklarını aldık okadar paraya asla yiyemiyor oioi kaşıkları ile . İkeadan 17 liraya kaşık aldım bukadar güzel kaşık tutumu olamaz . Ben yedirirken çok rahat ediyorum . İkeadan tabak seti aldım için de 5-6tane falan düz tabak , çukur tabak var oh mis onları kullanıyorum makineye de atıyorum . Şimdi aklım olsa oioi okadar para vermezdim . Ama heves ettiysen içinde kalmasın indirimleri takip edin hiç yüksek fiyatlar vermeyin