Bebeğimi bı seferde yiyeceği kadar meyve sebze püresi ayarlıyorum ama yinede kalıyor tabağında kalanı buzdolabı na kaldiriym çıkarınca nasıl isitabilirim yada buzdolabina kaldırmasam olurmu ne kada zamanda bitirmelu nasıl saklanmalı yardımcı olursanız sevinirim