Merhaba anneler, 2. ay aşılarından sonra oğlumun sol bacağında kabartılar oluştu. Normal bir durum mu? Yaşayan var mı daha önce? Aşı yerinin üstünde oldu. İlk gün bantlıydı ertesi gün bantı çıkardım herhalde banttan oldu dedim ama diğer bacağında da vardı. Onda hiçbir şey olmadı.
