Melike88 canim postumun basindada yaziyor hamile olduğum ve riskli gebeligim oldugu icin doktorum anne sütünü kesmemi söyledi.. ilk once bebivita aldik bimin markasi istemedi biberonda bambino idi. sonra avent in biberonunu aldik ve bebelac aldık onlari kullaniyoruz. her mamanin uzerinde kullanim dozaj cc yaziyor canim