Zeynep_m1 Merhaba benim bebegim 4 ay 5 günlük Kakasini 7 8 günde yapıyor bir öncekinde 8 gün oldu yapması lavman yaptım öyle yaptı şuanda 7 gün oldu hala yapmadı böyle olan var mı doktora gitmelimiyim
Seyma_29_ Zeynep_m1 sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal. Benim kızım bir ara 15 gün yapmamıştı doktorumuz şurup verdi birkerede lavman yaptım.