edaekiz32 Kızlar bebeğim 17 aylık son zamanlarda ara ara salyasinin aktığını fark ettim. Normal bi durum mu meraklandim açıkçası
Baby_Mila edaekiz32 diş çıkarıyorsa eli hep ağzındaysa akabilir birde bağırsak paraziti varsa salya yapar
edaekiz32 Baby_Mila diş de olabilir ama bağırsak paraziti bilmiyordum araştırıp dikkat etmem lazım o zaman
Baby_Mila edaekiz32 evet annesi büyük ihtimal diştir benim kızımında çok olmuştu 16 aylıkken ama konu bebişler olunca her ihtimali düşünmek gerekiyor
edaekiz32 Baby_Mila yok bazen yatarken bazen otururken gezerken felan ama çok nadir oluyor hiç olmazdı fark edince korktum