Elmaliturta_ Ürün 2li satıldığı için tekini kullanıyoruz bu da eskiyip gitsin istemiyorum. Kutusundan dahi çıkarılmadı zaten alalı 1 hafta oldu. Fotoğraf ekliyorum 👇🏼
Babe Elmaliturta_ Yanlis yonlendirmek istemem ama yedek bir emziginiz olarak evde kalsin derim.Surekli emzik kaybediyoruz biz onceleri philips avent aliyordum bas edemedim wee baby almaya basladim
melikeeomeer Elmaliturta_ oğlum wee baby kullanıyor ama ısrarla 6-18 ayı kabul etmiyor acaba bunu tutar mı fiyat nedir
Merve789 Elmaliturta_ benimde bebegim 11 aylik oldu ama 6 12 kullaniyor degistirmem gerek farki nedir
Elmaliturta_ Babe estağfurullah fikrinizi söylüyorsunuz 😊 zaten 6 ay emzikleri hep duruyor onu da tutuyor hala artık 1 yaşına girecek birkac ay sonra da bıraktırmayı düşünüyorum o yüzden bu da eskiyip gitmesin dedim
Babe Elmaliturta_ insallah biraktirabilirsiniz basarabilirseniz bana yazin olur mu 2 bucuk yas kopamadik emzikten😣😣 sadece gece uyurken aliyor dalinca atiyor agzindan ama bence artik o da gereksiz maalesef vazgeciremiyorum
Elmaliturta_ Merve789 ayına göre kullanmak gerek diye biliyorum ben de burada okumuştum damak yapısını bozabiliyormuş