minikoalam1 ne emekleme nede tutunup kalkma var bizim kızda, hiç desteklemiyordum ama cevremin baskısıyla yürüteç aldım çocuk bir gram dâhi oynamıyor yerinden 😅 kollarından tutuyorum öyle tüm gün yürüyebilir onu çok seviyor ama tek başına hiç bişe yapmıyor